2011. február 7., hétfő

"Kreatív Blogger" Vándordíj



A megtisztelő címet most én is megkaptam Szabó Tibortól (fotós nevén TiSza-tól).
Nagyon köszönöm!

Mivel egy vándordíjról van szó, nekem is tovább kell küldenem hét blogger ismerősnek, barátnak, akik közül valóban nehéz választani. De meg kell tennem, és csak remélem, hogy olyannak küldöm, aki még mástól nem kapta meg


Fhil
K.Antónia
Haynal
Dori
Sipos Szabolcs
Jazza
Zsákai Péter



A díjjal kötelességek is járnak:
a díjat meg kell köszönni (e-mailen megtörtént)
a logót ki kell tenni a blogra (lásd fenn)
be kell linkelni akitől kaptam (TiSza)
tovább kell adni 7 bloggernek (fenti lista szerint)
be kell linkelni őket (mint fent)
értesíteni kell őket a díjról (e-mailen vagy másképp megtörtént)
és el kell árulni magamról hét dolgot.



  1. Nagy és szerető családban élek
  2. Télen nagyon fázós vagyok :)
  3. Nyáron nagyon melegem van :)
  4. Szabadidőmben sokat főzők.
  5. Szeretek, szeretnék világot látni.
  6. Sokat gyaloglók
  7. Nagyon szeretek búvárkodni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése